خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی GearCity v2.0.0.5 برای کامپیوتر – نسخه
GOG

دانلود بازی GearCity v2.0.0.5 برای کامپیوتر – نسخه GOG

5 / 0
[ 0 رای ]

دانلود بازی GearCity v2.0.0.5 برای کامپیوتر – نسخه
GOG

 

اولین رای باشید!

بازی GearCity رویای مدیریت شرکت خودروسازی را برای‌تان فراهم می‌کند و از آن‌جایی که از بین هزاران نفر، تنها چند نفر می‌توانند به موفقیت برساند، یقینا تجربه‌ای جالب رقم خواهد خورد. در این بازی رهبران تجاری را خواهید دید که به شیوه‌ای متفاوت به موفقیت دست پیدا کرده‌اند و شما نیز می‌توانید بخشی از آن‌ها باشید. هنری فورد، ویلیام دورانت و کارل بنز در این بازی حضور دارند و شما هم با انجام همان کارها، می‌توانید زندگی آن‌ها تجربه کنید. اکنون فرصتی تاریخی برای شما ایجاد شده است که یک شبیه‌ساز اقتصادی مبتنی بر تاریخ واقع گرایانه را از صنعت جهانی خودروسازی تجربه کنید.

GearCity v2.0.0.5 (x86/x64) PC-I_KnoW

دانلود-بازی-GearCity

در این بازی طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها را خواهید داشت که در خطوط طراحی و چیدنمان استراتژی می‌توانید به آن‌ها توجه کنید. چندین نقشه همراه با صدها شهر در بازی وجود دارد و می‌توانید مدیریت جامعی را پیاده‌سازی کنید. باید به نرخ بهره‌وری توجه کرده و رشد بازار را در سطحی عالی پیاده‌سازی کنید. صدها سیستم هوش مصنوعی در کارخانه برقرار خواهد بود و می‌توانید رویدادهای تاریخی را در چنین جهانی تجربه کنید. ممکن است که رکودهای بزرگ و شرایط چالش برانگیز دیگری هم وجود داشته باشد و این تصمیمات شما است که در نهایت همه چیز را تغییر خواهد داد. باید رشد جمعیت و تورم را نیز در برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهید.

اگر به دنبال نسخه‌ای واقعی‌تر و مدرن‌تر از دیترویت یا موتورسیتی هستید، می‌توانید یک شبیه‌ساز عمیق در سبک سرمایه‌داری را تجربه کنید. بازی GearCity خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد و باید با مدیریت خوب خود، کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن جلو ببرید.

info

Do you find tycoon games too simplistic? GearCity is a complex and in-depth business simulator. It focuses on a realistic economic simulation of the global automobile industry. The game takes several hours to grasp and hundreds of hours to master. Can you succeed where many other CEOs have failed?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP

Processor: 1.2 GHz

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 128 MB

DirectX: Version 9.0

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: 32-Bit Version

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-Bit

Processor: 3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 MB

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: 64-Bit Version

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه I_KnoW:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

۲) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

رمز فایل: www.downloadha.com
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.