خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out 4.35.0 –  سیمپسون ها اندروید + مود

دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out 4.35.0 – سیمپسون ها اندروید + مود The Simpsons Tapped Out v4.35.0

5 / 1.50
[ 2 رای ]

دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out 4.35.0 – سیمپسون ها اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه

پیشنهاد ویژه برای دانلود

دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out 4.35.0

The Simpsons: Tapped Out -سیمپسون ها: وارد شده  نام یک بازی محبوب و بی نظیر از استودیوی بازیسازی  ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که جدیدترین آپدیت بازی به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما قرار گرفته است.ازی The Simpsons: Tapped Out تا به امروز حدود ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۳ از ۵٫۰ را به دست آورد.


دانلود بازی The Simpsons: Tapped Out 4.35.0 پرطرفدار و محبوب سیمپسون ها

این بازی اندروید از نسخه انیمیشین پر بیننده و طرفدار سیمپسون ها طراحی وساخته شده است.ماجرای بازی The Simpsons Tapped Out از جایی شروع می شود که دریاچه شهر زیبای اسپرینگ فیلد در حال خشک شدن و نابودی است که در ابتدا مردم شهر به این موضوع توجهی نمی کنند اما لیزا و همسرش کویین تصمیم به برگزاری یک جلسه ی بزرگ برای راهکار های نجات دریاچه ی اسپرینگ فیلد می گیرند. و درست بعد از ماجرای جلسه ی بزرگ یکی از شخصیت های بازی به نام هومر خوکی را خریداری می کند و از آن در مزرعه مراقبت می کند. اما فضولات آن وارد دریاچه می شود و مردم اسپرینگ فیلد با شنیدن این موضوع هومر را از شهر بیرون می کنند.

نکات مهم در مورد بازی

۱ – این بازی به صورت آنلاین می باشد

۲ – بازی علاوه بر فایل نصبی، حدود ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ مگابایت دیتا دارد که بعد اتصال به اینترنت از خود بازی بدون مشکل دریافت می شود (بازی را نصب و اجرا کنید، در اجرای اولیه دیتا دانلود میشه)

۳ – ویژگی مود، خرید رایگان است

آموزش نصب و اجرای مود :

نسخه اصلی بازی را نصب کنید، پس از اجرای اولیه بگذارید دیتای بازی دریافت شود تا اینکه با پیام “Play Anonymously” روبرو شوید، به محض دیدن این خطا از بازی خارج شوید – در نهایت نسخه مود را روی نسخه اصلی نصب کنید(بدون نیاز به حذف نسخه معمولی، نسخه مود نصب می شود)

تغییرات نسخه جدید

WHAT’S NEW

Exotic, experimental, and just plain wrong animals are all tucked away in their exhibits, and the townsfolk are finally safe to leave their garbage out unattended once again. But what’s next for your town? Seriously, what’s next? We’ve got nothing. Maybe something with… the census? Oh geeze. Why? Why did we get so many margaritas last night? For Bill’s birthday? Bill sucks! Wait, are you writing that down?
Stay tuned for new characters, buildings and stories coming soon!

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.