خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود بازیforget me not:my organic garden برای اندروید|وی اندروید

دانلود بازیforget me not:my organic garden برای اندروید|وی اندروید

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود بازیforget me not:my organic garden برای اندروید

دانلود بازیforget me not:my organic garden برای اندروید (فراموشم نکن:گلخانه طبیعی من) بازی متفاوت و جذابی میباشد که از سایت وی اندروید برای شما عزیزان آماده می باشد.شما میتوانید حهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

درباره بازیforget me not:my organic garden برای اندروید

بازیforget me not:my organic garden یک بازی معمولی نیست و حتما عاشق آن خواهید شد. در این گلخانه کاهو، گوجه، و خیار پروش داده نمی شود و به جای آن کلیه، قلب، ریه، و دیگر اعضای بدن پرورش داده می شود. با این وجود، بر خلاف اکثر بازی های کلیکر، به جای اینکه بنشینید و منتظر باشید تا همه چیز بپرد و در گلو برود، باید فعالیت بیشتری داشته باشید تا بتوانید اعضای بدن را با موفقیت رشد بدهید، هرچه باشد هیچ چیزی بدون آبیاری در گلخانه رشد نمی کند. حتماً تا به اینجای مطلب این سؤال ذهن تان را به خودش مشغول کرده است که حالا چه انتظاری می توانید از Forget Me not:my Organic Garden داشته باشید؟ این بازی شما را در نقش “ارگانا” دستیار و کارآموز صاحب گلخانه یعنی “آیرین” قرار می دهد. در کل وظیفه اصلی تان این است که به گلخانه رسیدگی کنید و وظایف مختلفی که در طول بازی به شما محول می شود را انجام دهید.

برای دانلود بازی فکری جذاب کینک اف کوییز کلیک کنید.

تغییرات نسخه v1.1 :

* اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه های ۶۴ بیتی.

بازیforget me not:my organic garden برای اندروید

Forget Me not: Organic Garden – فراموشم نکن – گلخانه طبیعی من عنوان یک بازی سبک شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی ژاپنی Active Gaming Media Inc با قیمت ۳٫۹۹ دلار برای دستگاه های اندروید ساخته و منتشر شده است که شما میتوانید این بازی را از سایت وی اندروید به صورت رایگان دانلود نمایید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.