خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery 1.11.0 – بازی هری پاتر اندروید + مود

دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery 1.11.0 – بازی هری پاتر اندروید + مود Harry Potter Hogwarts Mystery v1.11.0

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery 1.11.0 – بازی هری پاتر اندروید + مود

نسخه معمولی + نسخه مود (خرید انرژی رایگان است – Infinite Energy)
بازی تست شده وبه صورت آنلاین می باشد

دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery 1.11.0

Harry Potter: Hogwarts Mystery – هری پاتر: اسرار قلعه هاگوارتس یک بازی ماجراجویی پرطرفدار از Jam City, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده وجدیدترین آپدیت بازی به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماقرار گرفته است.شما کاربر گرامی با نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود  یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا که از روی سری فیلم های هری پاتر ساخته شده است را تجربه کنید.


دانلود Harry Potter: Hogwarts Mystery 1.11.0

ماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتس دریافت کند برمی گردد ؛ شما یکی از آن هایی هستید که انتخاب شده اید تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتس شرکت کنید! این شما و این هم اتاق هایی از مدرسه هاگوارتس که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است. وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای سر به مهر شده دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید.

ماموریت شما در بازیHarry Potter: Hogwarts Mystery

شما در این  بازی ماموریت دارید که وارد اتاق هایی شوید که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است! وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای سر به مهر شده دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید.

کسب امتیاز عالی از گوگل پلی

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تا امروز چند  میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۴ از ۵٫۰ را کسب نماید.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.