خرید بک لینک خرید هاست ارزان
قیمت بالابر ساختمانی

قیمت بالابر ساختمانی

5 / 0
[ 0 رای ]

قیمت بالابر ساختمانی

قیمت بالابر ساختمانی متفاوت میباشد و بستگی به نوع بالابر ساختمانی دارد , هرچقد حجم موتور و سایز گیربکس بیشتر باشد قیمت بالابر ساختمانی هم گرانتر خواهد بود و کیفیت الکتروموتور نیز تاثیر بسزای در قیمت دارد پس برای گرفتن قیمت دقیق بالابر ساختمانی با شماره ⁦+۹۸ ۹۱۲ ۴۴۸ ۵۴۴۲⁩ تماس بگیرید , مدیر سایت شاهین ابزار شاهین حسین پور .

مزایای بالابر ساختمانی

مزایای بالابر ساختمانی

تفاوت قیمت بالابر ساختمانی در چیست

تفاوت قیمت بالابر ساختمانی در چیست اسکلت و شاسی و تمامی لوازم و متریال مصرفی بالابرها در ظرفیت های ۲۵۰ کیلویی و ۳۵۰ کیلویی جز الکتروموتور یکسان می باشند و تفاوت قیمت بالابر های تکفاز فقط در الکتروموتور آن ها می باشد.

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم

قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم کمه کم ۲۵ درصد پایینتر از قیمت نو دستگاه بالابر ساختمانی میباشد ولی باید در حد بودن بالابر ساختمانی دسته دوم رو دانست که این بالابر به چه دلیل فروخته شده پس برای دریافت قیمت بالابر ساختمانی دسته دوم با شاهین ابزار تماس بگیرید و قیمت دقیق بالابر ساختمانی دسته دوم رو بهتون بگیم.

بالابر ساختمانی چیست؟

خرید بالابر ساختمانی را وسیله یا مکانیز می گویند که از آن برای بالا بردن مصالح به طبقات بالای ساختمان میگویند. نیروی بالابر در دستگاه های مختلف توسط انواع مکانیزم ها ایجاد می گردد. در هر کدام از بالابرها عواملی مانند قدرت، ظرفیت، قیمت تمام شده، محیط کاری، ایمنی و نوع کاربرد نوع مکانیزم را مشخص می کند.

بالابر ساختمانی چیست و یا همان بالابر مصالح ساختمانی، همانطور که از نامش معلوم است برای جابجایی مصالح در راستای عمودی در جهت های بالا و پایین می باشد. در این نوع بالابر باکت حمل مصالح به سیمی متصل شده و با شروع کار الکتروموتور می توان عمل جا به جایی بین طبقات را انجام داد. در زیر ما برای شما محصولات بالابر ساختمانی را جمع کرده ایم.

مزایای بالابر ساختمانی

  • دستگاه بالابر ساختمانی دارای بازو ها و پایه هایی از لوله های ضخیم، با گوشت زیاد و یک تکه می باشد.
  • دستگاه بالابر قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارا می باشد.
  • بالابر های عرضه شده توسط شرکت فامکو دارای بهترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی تمام مس دو خازنه خشک و با کیفیت ترین نوع گیربکس با ۶ ماه گارانتی تعویض می باشند که در شاهین ابزار موجود میباشد.

اجزاء بالابر ساختمانی

در زیر ما اجزاء بالابر ساختمانی رو برای شما نوشتیم:

  • استراکچر و خرپا
  • الکتروموتور (دینام)
  • گیربکس
  • باکت
  • قرقره (وینچ یا بالابر برقی)
  • شاسی

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی ارزان

در خرید بالابر ساختمانی ارزان که باید به ان دقت کرد , اگر شما در تشخیص بالابر خوب عاجز هستین , این کار را به شاهین ابزار بسپارید.

 

قرقره دستگاه به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند سیم بکسل را به اندازه کافی بپیچاند و از پیچیده شدن سیم دور شفت گیربکس و بوجود آمدن حوادث جلوگیری نماید.

  • قلاب مورد استفاده در دستگاه، مقاومت مناسب جهت بلند کردن بار را با توجه به ظرفیت بالابر داشته باشد.
  • سیم بکسل مورد استفاده در دستگاه متناسب با وزن بالابر باشد و از لحاظ کیفیت و مقاومت در سطح مناسب و استاندارد باشد.
  • لوله ها و پایه های دستگاه که شاسی دستگاه را تشکیل می دهند مقاومت لازم جهت بار را داشته باشند.
  • کیفیت گیربکس مورد استفاده در دستگاه در سطح مطلوبی بوده و دنده های گیربکس از آلیاژ با کیفیت باشد تا ظرفیت مناسب را جهت حمل بار داشته باشد.
  • دارا بودن ریلی بلند که باعث ایجاد فاصله مناسب بالابر از ساختمان شده الزامی است تا از گیر کردن مصالح به بدنه ساختمان جلوگیری کرد.

نکته: در زمان انتخاب شاسی مناسب برای بالابر می بایست دقت لازم را به عمل آورد زیرا شاسی می بایست مقاومت لازم را برای بار با ظرفیت تعیین شده را داشته باشد. ساختار باکت باید به گونه ای باشد که ورق آن مقاومت لازم را داشته باشد و زیر فشار دچار دفرمگی نگردد.

کاربرد بالابر ساختمانی

بالابر ساختمانی به قدری با ارزش است که اگر آن را در پروژه های بزرگ و سنگین ساختمان سازی استفاده می کنند. اگر در چنین پروژه هایی از بالابر استفاده نشود، ممکن است که کارها خیلی کند پیش رود، زیرا برای رفتن به ارتفاعات باید از ماشین پیشرفته و با تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم.

  • برای ساخت سازه ها و پیشبرد پروژه های عمرانی در باربری در اسرع وقت.
  • برای بلند کردن مصالح ساختمانی از ماشین هایی مانند آسانسور استفاده می شود.
  • آسانسور یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی است که به آن مصالح می گویند.
  • یکی از اساسی ترین کاربردهای بالابر ساختمانی بالا بردن اجسام و افراد تا ارتفاع معینی است.
  • آسانسور این کار را با نیروی ویژه هیدرولیک قدرتمند انجام می دهد.
  • مواد ساختمانی را در مقیاس های مختلف انتقال می دهد.

مشخصات اصلی و فنی بالابر ساختمانی

آسانسورهای ساختمانی یا بالابرهای ساختمانی با انواع مختلف دارای مشخصات فنی خاص خود هستند. به عنوان مثال ، سه مدل بالابر ساختمانی ۳۵۰ ، ۵۰۰ و ۷۵۰ کیلویی وجود دارد و در بازار موجود است.

البته به بالابر ساختمانی با مدل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم توجه کنید ؛ باید پشتی محکمی روی زمین وجود داشته باشد تا برای مدتی بلند نشود.

همچنین توجه داشته باشید که ترمزهای بالای ۵۰۰ کیلوگرم باید دارای ترمز باشند. عملکرد بالابر ساختمانی مشابه یک ستون کوچک است. در ادامه این بخش ، به مشخصات فنی انواع مختلف بالابرهای ساختمانی می پردازیم:

۱٫ اولین بالابر ساختمانی با وزن بالابری اسمی ۳۵۰ کیلوگرم ؛ ظرفیت آن از سایر مدلها کمتر است. این دستگاه دارای ظرفیت م ۲۵۰ثر ۲۵۰ کیلوگرم است و برق آن سه اسب بخار است. مدل گیربکس بالابر ساختمانی VF85 است.

۲٫ ظرفیت بار اسمی این نوع آسانسور ساختمانی ۵۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بار م ۴۰۰ثر ۴۰۰ کیلوگرم است. قدرت این نوع بالابر ساختمانی ۵٫۵ اسب بخار است و مدل گیربکس VF110 است.

۳٫ وزن اسمی بالابر نوع بعدی بالابر ساختمانی ۷۵۰ کیلوگرم و وزن بالابری موثر ۶۰۰ کیلوگرم است. علاوه بر این ، قدرت این مدل ۷٫۵ اسب بخار است و مدل گیربکس VF150 است.

۴- ظرفیت بار اسمی آخرین بالابر ساختمانی ۱۰۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بار م ۹۰۰ثر ۹۰۰ کیلوگرم است. علاوه بر این ، قدرت این نوع آسانسور ۱۰ اسب بخار است و مدل گیربکس VF180 است.

لطفاً توجه داشته باشید که سرعت آسانسور ساختمانی معمولاً ۲۱ متر در دقیقه است. این بدان معناست که یک آسانسور استاندارد با طول زنجیر کششی ۲۰ متر یک دقیقه طول می کشد تا از اولین نقطه (زمین) به آخرین نقطه (سقف) برسد

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.