خرید بک لینک خرید هاست ارزان
لوله و اتصالات تاپ لوله

لوله و اتصالات تاپ لوله

5 / 0
[ 0 رای ]

لوله و اتصالات تاپ لوله

لوله و اتصالات پنج لایه تاپ لوله به روزترین محصولات در صنعت لوله کشی می باشند.نصب و خم شدن این لوله ها بدون شکستگی آسان است. لوله های پنج لایه با اتصال دو لایه پلی اتیلن ، دو لایه چسب و یک لایه میانی آلومینیوم ساخته می شوند.
ترکیب شیمیایی پلی اتیلن و لایه فلزی به کار رفته ، توانایی کافی این لوله ها مانند تحمل دما و فشار زیاد را ایجاد می کند و می توان گفت که این لوله ها از مشخصات و مزایای لوله های پلاستیکی و فلزی برخوردار هستند.
خرید لوله و اتصالات پنج لایه به طور گسترده ای در سیستم های لوله کشی آب آشامیدنی ، سیستم های گرمایشی مانند گرمایش از کف ، لوله های رادیاتور و فن کویل ها استفاده می شود.

لوله و اتصالات تاپ لوله

لوله پلی اتیلن چیست

قبل از تعریف لوله و اتصالات پلی اتیلن ، باید بدانیم که پلی اتیلن چیست. پلی اتیلن یک پلاستیک پلیمری است که می تواند با ذوب و قالب سازی آن تشکیل شود. پلی اتیلن از پلیمریزاسیون گاز اتیلن بی رنگ (C2H4) بدست می آید.

بارزترین مشخصه پلی اتیلن جرم و چگالی مولکولی آن است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از پلی اتیلن قابلیت بازیافت و شکل پذیری مذاب آن است. پلی اتیلن به ویژه در تولید اتصالات و لوله های مختلف پلاستیکی کاربردهای مختلفی دارد.

آرین پایپ لوله و لوازم جانبی

شرکت لوله آرین پایپ در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در راستای دستیابی به دانش فنی، با جدیدترین دستگاههای اکستروژن تولید لوله های  PEX-AL-PEX و    PERT-AL-PERT آغاز کرد و از سال ۱۳۸۲ با احداث کارخانه ای به مساحت ۵۸۵۰ متر در منطقه ی صنعتی جی اصفهان، فعالیت گسترده ی خود را با تولید لوله های پنج لایه با جوش لیزر و با نام تجاری آرین پایپ ادامه می دهد.

 

تفاوت لوله های گالوانیزه سرد و گرم

همانطور که گفته شد ، لوله های گالوانیزه لوله های جوشکاری شده هستند که به دسته لوله و اتصالات آهنی مربوط میشن . به این معنی که ورق آهن به صورت لوله ساخته می شود و سپس اتصال ورق های آهن با جوشکاری متصل می شود. لوله های گالوانیزه عموماً به عنوان سرد و گرم شناخته می شوند و تفاوت لوله های گالوانیزه گرم و سرد در روش تولید است. سطح لوله های فولادی از طریق گالوانیزه با فلز پوشانده شده است.

لوله و اتصالات پلیکا

 

لوله و اتصالات پلیکا یکی از انواع لوله ها و اتصالات است که امروزه بسیار کاربردی است و در سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب و همچنین کابل کشی برق استفاده می شود. در این مقاله ضمن معرفی این لوله ها به انواع آنها نیز می پردازیم و مشخصات این لوله ها را بررسی می کنیم. همچنین می توانید محصولات مربوط به خرید لوله و اتصالات پلیکا را در فروشگاه تاپ لوله در آخر همین مطلب مشاهده کنید.

لوله و اتصالات تک لایه

لوله و اتصالات تک لایه به خوبی توانسته اند جایگزین فلزات شوند ، به عنوان مثال ، در صنعت لوله کشی ساختمانها و صنایع مختلف که مشکلات ناشی از خوردگی فلزات باعث خسارت عمده شده است ، این خطوط لوله بطور مستقیم یا غیر مستقیم جایگزین تجهیزات فلزی شده اند. لوله های ساخته شده از این نوع مواد دارای مزایای زیادی هستند ، از جمله ارزان بودن و نصب آسان ، اما این لوله ها دارای معایبی مانند انتقال حرارت محدود یا عدم تحمل فشارهای زیاد و دمای بالا نیز هستند. به منظور رفع این نقص ، محققان استفاده از ترکیبی از مواد پلیمری و فلزی را در نظر گرفته اند و باید انتخاب هر ماده با توجه به کاربرد ، محدودیت ها و خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی ، مکانیکی و کاربردها و کاربردهای فعلی تعیین شود. لوله های پلیمری بسیار رایج هستند و در حال تولید هستند. از لوله های پلیمری (لوله های سفید ، لوله های سبز) می توان برای انتقال اسیدهای خورنده ، گازهای خورنده ، فاضلاب خورنده ، روغن خام ، پساب ، گاز طبیعی و آب استفاده کرد. در مقایسه با لوله های سنتی مورد استفاده ، لوله های پلیمری دارای مزایا و معایبی هستند. از مزایای این لوله ها می توان به مقاومت در برابر خوردگی ، سهولت استفاده ، افت فشار کم ، انعطاف پذیری و بسیاری عوامل دیگر اشاره کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.