خرید بک لینک خرید هاست ارزان
از CRM چه می دانید؟

از CRM چه می دانید؟

5 / 0
[ 0 رای ]

از CRM چه می دانید؟

 

نرم افزار CRM به تجارت شما کمک می کند تا ارتباط موثر خود را با مشتریان موجود و بالقوه پیگیری کنید. ابزار CRM برای مشاغل مشتاق برای یافتن مشتری های جدید و نگه داشتن افراد موجود بسیار مهم است.

 

 

نرم افزار CRM چیست و چرا برای یک کسب و کار مهم است؟

 

فرضیه نرم افزار CRM ساده است: هرچه بیشتر در مورد مشتریان خود آگاهی داشته باشید ، آسان تر می توانید:

 

  • بیشتر به آنها بفروشید.

 

  • افراد دیگری مانند آنها را پیدا کنید و به احتمال زیاد محصولات مشابه خریداری کنند.

 

  • آنها را خوشحال نگه دارید و از از دست دادن آنها در رقابت خودداری کنید.

 

رابرت Peledie، رئیس CRM در Chorus IT مستقر در بریستول، توضیح می دهد که نرم افزار CRM در چه مواردی می تواند کمک کند: “اگر افرادی را پیدا کردید که از شما خریداری کرده اند، آن را بسیار آسان تر می کنید زیرا شما قبلاً آن رابطه را پیدا کرده اید.”

 

به عبارت دیگر ، فروش به مشتریان موجود آسان تر از پیدا کردن مشتریان جدید است.و نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

 

 

 

نرم افزار  CRMدر مورد مشتریان به شما چه می گوید؟

 

آیا می دانید همه مشتریان شما چه چیزی خریداری کرده اند؟ آیا می دانید چه کسی یک ماشین خریداری کرده است و به همین دلیل ممکن است به خدمات نیاز داشته باشد؟ یا چه کسی چاپگر خریداری کرده است و بنابراین ممکن است کارتریج های جوهر بخواهد؟

 

این دانش احتمالاً در ابزارهایی که قبلاً از آنها استفاده می کنید، مانند دفترچه فروش شما موجود است. با این حال، انتقال این اطلاعات به نرم افزار CRM در نحوه استفاده از آن و اینکه چه کسی می تواند به آن دسترسی داشته باشد، انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد.

نرم افزار CRM می تواند خدمات شما به مشتریان خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. همچنین می توانید با گروه بندی کلیه اطلاعات درمورد ارتباط با مشتریان در یک مکان واحد، کارکنان خود را بسیار کارآمدتر کنید.

 

علاوه بر این، نرم افزار CRM به شما امکان می دهد شروع به جمع آوری و ذخیره اطلاعات اضافی درباره زمان و چگونگی تماس با مشتریان کنید. می توانید یک تصویر کامل از مشتری خود در نرم افزار CRM بسازید.

 

 

پایگاه داده خود را با ابزارهای CRM بخش بندی کنید.

پس از شناسایی مشتری های موجود، نرم افزار CRM به شما در بازاریابی به آنها کمک می کند. داده های خود را در لیست های پستی عملی تقسیم کنید

 

مشاغل کوچک از نرم افزار CRM سود زیادی می برند زیرا باعث کاهش نیروی کار می شود و هزینه های کار برای شرکت های کوچکتر به تناسب بالاتر است.

 

 

 

نرم افزار CRM همکاری را آسان تر می کند.

نرم افزار CRM به همه افراد در مشاغل شما درک واضح و شفاف از وضعیت هر مشتری می دهد.برای دیدن مزایای کامل نرم افزار CRM، سوابق شما باید به روز باشند.همکاری با هر همکار چیزی است که همه را به یک فروشنده موثر تبدیل می کند. شما باید هر نقطه لمسی را که با مشتری داشته اید بدانید، خواه یک تماس تلفنی ۲۰ ثانیه یا یک جلسه دو ساعته باشد. نکته اصلی این است که اطمینان حاصل شود که همه داده ها در آنجا هستند.

 

 

باید عادت داشته باشید که این اطلاعات را وارد نرم افزار CRM خود کنید.به عنوان مثال با استفاده از نرم افزار ثبت تماس های تلفنی، پس از هر تماس دریافتی، یک لحظه با وارد کردن جزئیات به نرم افزار، اطمینان حاصل می کنید که تماس گیرنده فراموش نمی شود.

 

 

نرم افزار CRM چیست؟

یک دوست فروشنده است که به شما کمک می کند تا هزینه بازاریابی را به حداقل برسانید، مشتریان را پیدا کرده و نگه دارید و مهمتر از همه، اوراق قرضه شما با مشتریان خود را تا بیش از حد انتظار خود تقویت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.