Genshin Impact v2.2.0 – بازی ماجرایی و نقش آفرینی “نیروی گنشین” برای اندروید
یک بازی بسیار گرافیکی و خوش ساخت دیگر از کمپانی miHoYo Limited
تست شده با اجرای آنلاین

بازی ماجرایی گرافیکی نیروی گنشین اندروید

Genshin Impact – نیروی گنشیناین یک بازی خوش ساخت، حجیم، بسیار گرافیکی و حرفه ای است که در نگاه اول بیشتر شبیه یک بازی کنسولی تکامل یافته به نظر می رسد تا یک بازی معمولی موبایل. این بازی توسط شرکت معتبر بازی سازی چینی miHoYo Limited در قالب یک بازی رایگان برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است اما این بازی قابلیت پرداخت درون برنامه ای را دارد. این شرکت قبل از انتشار این بازی برای سیستم عامل اندروید، آن را به عنوان یک بازی رایانه ای برای پلتفرم ویندوز منتشر کرده بود و در پی درخواست های متعدد مخاطبان، تصمیم به ساخت نسخه پورت شده برای سیستم عامل های موبایل نیز گرفت.
نکته قابل توجه در این شماره این است که نسخه اندروید بازی Genshin Impact با شباهت تقریبا زیادی از نظر گرافیکی و گیم پلی با نسخه اصلی طراحی و بازسازی شده است به طوری که دقیقا حس و حال مشابه نسخه اصلی می تواند در گوشی ها و تبلت های اندرویدی دیده می شود. بودن. بازی Gunshin یک بازی جهان باز است که به نظر می رسد یک بازی چند منظوره و تکامل یافته با ترکیبی فوق العاده از سبک های ماجراجویی، اکشن و نقش آفرینی باشد. این بازی با حال و هوای شخصیت های مانگا و قهرمانان افسانه ای شرق آسیا ساخته شده است و از نظر موضوع و مضامین داستانی این بازی عنوانی شناخته شده خواهد بود. استودیوی MiHoYo Limited پیش از این با ارائه بازی مشابه دیگری به نام Honkai Impact به صورت جدی وارد عرصه ساخت بازی های موبایلی در دنیا شده بود.

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact

با داستانی جالب طراحی شده است. شما در نقش چندین برادر و خواهر هستید که از دنیایی دیگر به زمین فرستاده شده اند. در واقع این کار به منظور تبعید شما انجام شد و این مسئولیت خدای ناشناخته ای است که شما را از برادران و خواهرانتان جدا می کند و هر یک از آنها را در نقطه ای از یک سیاره قرار می دهد. از این به بعد داستان پرماجرا و اسرارآمیز شما با این شخصیت ها آغاز می شود و باید سعی کنید در سفری که پیش رو دارید در دنیایی که هم شگفت انگیز و هم زیباست، مکانی خطرناک و مخاطره آمیز برای زنده ماندن موفق شوید. با دشمنان زیادی رفتار و برخورد کنید. هدف اصلی شما این است که گمشده های خود را پیدا کنید و به آنها بپیوندید تا به یکدیگر کمک کنند تا این سفر عجیب و ماجراجویانه را دنبال کنند و دلایل اتفاقی که رخ داده را کشف کنند و در نهایت راهی برای بازگشت به دنیای خود پیدا کنند.
Genshin Impact یک بازی سوم شخص است که در یک جهان کاملاً باز اتفاق می افتد. شما می توانید در نقش شخصیت های مختلفی که هر کدام ویژگی ها و مهارت های خاص خود را دارند بازی کنید و مراحل را طی کنید. در طول مراحل بازی شما قادر خواهید بود از سلاح های مختلف ، موارد جانبی و امتیازها و جوایز پنهان در بازی استفاده کنید و سعی کنید شخصیت های خود را شخصی سازی و سفارشی کنید.
بازی Genshin Impact دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و طراحی های آن فانتزی و کاملا سه بعدی می باشد. بیشتر طراحی گرافیکی بازی در جلوه های بصری خلاصه می شود. به غیر از این، گیم پلی بازی به دلیل جزئیات بالا و سبک جالب و حرفه ای، این عنوان را شبیه به یک بازی حرفه ای کرده است. از نظر داستانی نیز باید گفت که بازی Gonshin Force نسبت به دیگر بازی های موبایل دارای خط داستانی نسبتا طولانی تری است و تمامی این موارد باعث شده تا حجم نهایی این بازی بیش از حد انتظار باشد.
بازی Genshin Impact یکی از بزرگترین و سنگین ترین بازی های موبایلی است که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. فارسروید به درخواست شما این بازی جذاب و مهیج را آماده کرده و برای بارگیری ارائه کرده است.