خرید بک لینک خرید هاست ارزان
دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکی Snow Trial 1.0.63 –اندروید + مود

دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکی Snow Trial 1.0.63 –اندروید + مود Snow Trial v1.0.63 + Mod

5 / 5.00
[ 1 رای ]

دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکیSnow Trial 1.0.63-اندروید+مود

نسخه معمولی + نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکی

Snow Trial – مسابقه اسکی روی برف بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی Fun Generation Lab برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت این بازی به همراه (مود) با سکه بی نهایت به صورت رایگان وبا لینک مستقیم از وب سایت وی اندرویدبرای  شما کاربر گرامی عرضه شده است.


فضای سه بعدی و گرافیک بالای بازی

اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی با حجم کم هستید بدون شک Snow Trial مخصوص سلیقه شما طراحی و ساخته شده است، با نصب آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود اسکی را در فضایی کاملا سه بعدی و با گرافیک کارتونی فوق العاده تجربه کنید! بازی Snow Trial دو حالت مختلف تک نفره و چند نفره را شامل می شود و در حالت تک نفره شما ماموریت های مختلف را پشت سر می گذارید.دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکی

حالت آنلاین بازی

در حالت چند نفره به صورت انلاین با کاربران سراسر جهان به رقابت می پردازید! ده ها اسکی و کارکتر مختلف در بازی وجود دارد که می توانید قفل ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و یک بازی مهیج را تجربه کنید! اگر دوست دارید یک بازی اسکی سواری جالب و سرگرم کننده با ساخت بی نظیر را تجربه کنید بدون شک Snow Trial نظرتان را جلب میکند، ان را نصب کنید و برای تبدیل شدن به بهترین اسکی باز دنیا تلاش کنید!

دانلودآخرین نسخه بازی مسابقه اسکی

دیدگاه کاربران ۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.